Новини19 січ. 2022 Ми "переїзжаємо": https://shulhinka.e-schools.info Ми "переїзжаємо": https://shulhinka.e-schools.info 15 черв. 2021 Відпустки: що потрібно знати педагогічним працівникам Кожен працівник, який перебуває у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, має право на оплачувану відпустку, яку може використати на власний розсуд – для відновлення працездатності, зміцнення здоров’я, виховання дітей, задоволення власних життєво важливих потреб та інтересів тощо. Служба освітнього омбудсмена підготувала юридичне роз’яснення щодо відпусток працівників закладів освіти. 3 січ. 2021 Освітян включено до пріоритетних груп вакцинації від COVID-19 Визначено дев’ять пріоритетних груп, які першими зможуть отримати вакцину від COVID-19 Всі новини |
Робота психологічної служби Шульгинського ліцею проектується відпоповідно до Закону України « Про освіту». Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології і соціальної роботи, спрямованих на збереження і укріплення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників навчально – виховного процесу, посилення розвивального і виховного компонентів. Для реалізації цієї мети психологом та соціальним педагогом школи складається план роботи на рік, який затверджується директором школи та спеціалістом Рай ВО. Він має три розділи: діагностика, корекційно – розвивальна робота, консультування, які охоплюють такі напрямки роботи:
Особлива увага приділяється дітям, які вперше прийшли до школи. Психологічна підтримка полягає в тому, щоб допомогти кожному учневі соціалізуватися й адаптуватися до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей. Для цього психолог проводить діагностику першокласників, що включає з’ясування готовності учнів до навчання у школі та вивчення їхнього емоційного стану.
Після обстеження школярів психолог проводить цикл розвивальних занять з використанням ігротерапії, руханок, метою яких є особистісний розвиток учнів щодо самостійності,відповідальності,толерантності,самооцінки, самоусвідомлення, вміння товаришувати, спілкуватися, контролювати свої емоції, поважати й розуміти оточуючих та інших соціальних навичок. З батьками першокласників проводиться групова консультація.Батькам учнів, у яких у результаті діагностики, були виявлені недоліки, надається індивідуальна консультація. Наприкінці початкової школи починається робота з майбутніми п’ятикласниками. З’ясовується рівень готовності дітей до навчання в середній ланці. З питання адаптації п’ятикласників за планом проводиться така робота:
Одним із важливих напрямків психологічної служби є супровід обдарованих дітей. Вивчення розпочинається з молодших школярів на основі спостережень, спілкування з батьками та вчителями. На діагностичному етапі проводиться оцінка творчих можливостей і здібностей дитини психологом школи та педагогами. З учнями проводяться заняття на розвиток творчих та розумових здібностей. Значна увага приділяється формування здорового способу життя та збереженню здоров’я, попередженню негативних явищ та попередженню ВІЛ/ СНІДу серед молоді. Приділяється увага правовому вихованню учнів. З учнями 9-11 класів проводиться профорієнтаційна робота.
У школі систематично ведеться робота з дітьми, які стоять на шкільному обліку. З ними проводилась відповідна робота: профілактичні бесіди, відвідування вдома, розмова з вчителями з приводу поведінки на уроках. Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків. На виконання плану заходів щодо реалізації Комплексної програми профілактики злочинності та з метою недопущення учнями негативних вчинків, пропаганди здорового способу життя в школі проведиться багатогранна системна робота.
За останніх роки кількість дітей, що стоїть на різних видах контролю поступово знижується. Цьому сприяє система правовиховної роботи, що склалася в школі, індивідуальна робота з учнями та їх батьками. Тісно співпрацює школа з КМСН,ССД, прокуратурою, що теж позитивно відображається на правослухняності учнів. У школі проводилися заходи, присвячені 20-й річниці Конвенції про права дитини, Загальній Декларації прав людини, а також ряд інших заходів на право виховну тематику, зокрема: заняття-гра «Дерево прав людини» (3-4 кл.), заняття «Права дитини» (4 кл.), «Права і обов’язки підлітків. Підлітки мають знати про свої права», соціально-просвітницький тренінг «Права і обов’язки дітей та підлітків»(9 кл.), вікторина «Чи знаєш ти свої права?» (6кл.), казковий правознавчий турнір «Дитина і право» (4 кл.), бесіда за круглим столом «Закон і ми» (8кл.), виховні години. Для дітей виготовлявся і розповсюджувався розетковий матеріал: буклети, листівки, пам’ятки «Пам’ятка школяру», «Твої правові вікові сходинки» « 10 правил, якщо тебе затримали за підозрою у вчиненні правопорушення» «Права дитини» та інші. Робота спрямована на те, щоб учні знали і вміли користуватися своїми правами, виконували свої обов’язки повідношенню до оточуючих, своєї держави. На батьківських зборах та батьківських лекторіях постійно піднімалося питання на правову тематику.
Пам'ятка Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто знати дітям:
Психологічна служба Шульгинського ліцею |