Новини19 січ. 2022 Ми "переїзжаємо": https://shulhinka.e-schools.info Ми "переїзжаємо": https://shulhinka.e-schools.info 15 черв. 2021 Відпустки: що потрібно знати педагогічним працівникам Кожен працівник, який перебуває у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, має право на оплачувану відпустку, яку може використати на власний розсуд – для відновлення працездатності, зміцнення здоров’я, виховання дітей, задоволення власних життєво важливих потреб та інтересів тощо. Служба освітнього омбудсмена підготувала юридичне роз’яснення щодо відпусток працівників закладів освіти. 3 січ. 2021 Освітян включено до пріоритетних груп вакцинації від COVID-19 Визначено дев’ять пріоритетних груп, які першими зможуть отримати вакцину від COVID-19 Всі новини |
Методична робота – один із домінуючих чинників, які прискорюють формування педагогічного досвіду й підвищують якість освіти. Методична робота в школі являє собою цілісну систему заходів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності вчителів, на збагачення й розвиток творчого потенціалу колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання й виховання.
Основними завданнями методичної роботи школи є:
· розвиток учительської творчості;
Головним органом управління науково-методичною роботою в школі є методична рада, зміст діяльності якої спрямований на визначення, відбір і розробку різних варіантів змісту освіти в школі, технологій, форм і методів навчально-виховного процесу, його методичного забезпечення, впровадження інноваційного педагогічного досвіду. Домінуючою формою методичної роботи в школі є шкільні методичні об’єднання вчителів. Робота ШМО планується залежно від конкретних потреб школи, інтересів, здібностей вчителів, враховуючи моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів.
На засіданнях ШМО: · вивчаються навчальні програми, посібники, підручники, інструкції та методичні листи Міністерства освіти і науки України; · розглядаються нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу; · заслуховуються і обговорюються доповіді з актуальних питань навчання і виховання, доповіді вчителів, які пройшли курсову перепідготовку; · розглядаються новинки психолого-педагогічної та методичної літератури; · проводиться ознайомлення з досвідом колег; · аналізуються уроки, заходи, предметні олімпіади, якість знань, умінь та навичок учнів; · затверджуються тексти завдань олімпіад; · планується і аналізується робота з обдарованими дітьми. Згідно з річним планом у школі проводяться предметні тижні, шкільні олімпіади, які сприяють розвитку творчої активності вчителів та учнів.
|