Шульгинський ліцей

 





Шкільна бібліотека функціонує з 1974 року. Її пріоритетним напрямком роботи є забезпечення користувачів первинною інформацією. Бібліотека має ізольоване приміщення і включає  такі структурні підрозділи: читальний зал, книгосховище. Приміщення бібліотеки естетично оформлене. В читальному залі розміщені стенди: «Підручники – джерело знань», «Книга вчить, як на світі жить».
 
До бібліотечного фонду входять навчальна, художня, науково-пізнавальна, довідкова, педагогічна, методична та література для молодших школярів.
 
Бібліотекар школи, Чередникова Алла Василівна, слідкує, щоб підібраний матеріал мав необхідну пізнавальну і розвиваючу цінність для кожного учня, враховуючи їх інтереси, світогляду позицію, соціальну активність, забезпечує диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховує їх вікові та індивідуальні особливості.
 
На 01.09.15 р. фонд підручників та навчальної книги становить 6141 примірників.
 
Простежуються позитивні зміни  з питання забезпеченості підручниками учнів школи, про що свідчать наступні статистичні дані:
  • 1-4 класи – 1409 примірників
  • 5-8 класи – 4164 примірників
  • 10-11 класи – 2006 примірникі
 
 
Забезпеченість підручниками на початок 2015-2016 навчального року складає:
  • 4 класи  - 100%
  • 5 – 9  класи – 100%
  • 10 – класи - 87%
 
Фонд  художньої літератури на 01.09.15 р. становить 9420 примірників.         
Змістовному книжковому фонду допомагають постійно діючі відкриті тематичні полички, які охоплюють усі напрямки виховання:
  • якщо хочеш поговорити з ким-небудь – відкрий книгу;
  • рости книголюбом;
  • світ дитинства;
  • різнокольорові вірші;
  • усна народна творчість;
  • читаємо самі;
  • не бійся заглянути в словник…;
  • читай журнали та газети і подолай  усі тенета;
  • всім серцем любіть Україну.

 

В керівництві читанням забезпечується диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховуються їхні вікові та індивідуальні здібності, рівень знань. Впровадження активних форм роботи з книгою створюються умови для творчих контактів читачів, формуються їхні уміння самостійно орієнтуватися і різних джерелах друкованої інформації, виступати, висловлювати свої думки:
 
Годинник книголюба (Що, де, коли сталося вперше ?);
Інформгодини: знайомі незнайомці;
Година-реквієм «Попіл знищених стискає наші серця»;
Поетичний струмочок «Я знаю – мова мамина свята !»;
Цикли бесід.