Новини19 січ. 2022 Ми "переїзжаємо": https://shulhinka.e-schools.info Ми "переїзжаємо": https://shulhinka.e-schools.info 15 черв. 2021 Відпустки: що потрібно знати педагогічним працівникам Кожен працівник, який перебуває у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, має право на оплачувану відпустку, яку може використати на власний розсуд – для відновлення працездатності, зміцнення здоров’я, виховання дітей, задоволення власних життєво важливих потреб та інтересів тощо. Служба освітнього омбудсмена підготувала юридичне роз’яснення щодо відпусток працівників закладів освіти. 3 січ. 2021 Освітян включено до пріоритетних груп вакцинації від COVID-19 Визначено дев’ять пріоритетних груп, які першими зможуть отримати вакцину від COVID-19 Всі новини |
Шкільна бібліотека функціонує з 1974 року. Її пріоритетним напрямком роботи є забезпечення користувачів первинною інформацією. Бібліотека має ізольоване приміщення і включає такі структурні підрозділи: читальний зал, книгосховище. Приміщення бібліотеки естетично оформлене. В читальному залі розміщені стенди: «Підручники – джерело знань», «Книга вчить, як на світі жить». До бібліотечного фонду входять навчальна, художня, науково-пізнавальна, довідкова, педагогічна, методична та література для молодших школярів. Бібліотекар школи, Чередникова Алла Василівна, слідкує, щоб підібраний матеріал мав необхідну пізнавальну і розвиваючу цінність для кожного учня, враховуючи їх інтереси, світогляду позицію, соціальну активність, забезпечує диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховує їх вікові та індивідуальні особливості. На 01.09.15 р. фонд підручників та навчальної книги становить 6141 примірників. Простежуються позитивні зміни з питання забезпеченості підручниками учнів школи, про що свідчать наступні статистичні дані:
Забезпеченість підручниками на початок 2015-2016 навчального року складає:
Фонд художньої літератури на 01.09.15 р. становить 9420 примірників. Змістовному книжковому фонду допомагають постійно діючі відкриті тематичні полички, які охоплюють усі напрямки виховання:
В керівництві читанням забезпечується диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховуються їхні вікові та індивідуальні здібності, рівень знань. Впровадження активних форм роботи з книгою створюються умови для творчих контактів читачів, формуються їхні уміння самостійно орієнтуватися і різних джерелах друкованої інформації, виступати, висловлювати свої думки: Годинник книголюба (Що, де, коли сталося вперше ?); Інформгодини: знайомі незнайомці; Година-реквієм «Попіл знищених стискає наші серця»; Поетичний струмочок «Я знаю – мова мамина свята !»; Цикли бесід. |