Шкільна бібліотека функціонує з 1974 року. Її пріоритетним напрямком роботи є забезпечення користувачів первинною інформацією. Бібліотека має ізольоване приміщення і включає такі структурні підрозділи: читальний зал, книгосховище. Приміщення бібліотеки естетично оформлене. В читальному залі розміщені стенди: «Підручники – джерело знань», «Книга вчить, як на світі жить».
До бібліотечного фонду входять навчальна, художня, науково-пізнавальна, довідкова, педагогічна, методична та література для молодших школярів.
Бібліотекар школи, Чередникова Алла Василівна, слідкує, щоб підібраний матеріал мав необхідну пізнавальну і розвиваючу цінність для кожного учня, враховуючи їх інтереси, світогляду позицію, соціальну активність, забезпечує диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховує їх вікові та індивідуальні особливості.
На 01.09.15 р. фонд підручників та навчальної книги становить 6141 примірників.
Простежуються позитивні зміни з питання забезпеченості підручниками учнів школи, про що свідчать наступні статистичні дані:
- 1-4 класи – 1409 примірників
- 5-8 класи – 4164 примірників
- 10-11 класи – 2006 примірникі
Забезпеченість підручниками на початок 2015-2016 навчального року складає:
- 4 класи - 100%
- 5 – 9 класи – 100%
- 10 – класи - 87%
Фонд художньої літератури на 01.09.15 р. становить 9420 примірників.
Змістовному книжковому фонду допомагають постійно діючі відкриті тематичні полички, які охоплюють усі напрямки виховання:
- якщо хочеш поговорити з ким-небудь – відкрий книгу;
- рости книголюбом;
- світ дитинства;
- різнокольорові вірші;
- усна народна творчість;
- читаємо самі;
- не бійся заглянути в словник…;
- читай журнали та газети і подолай усі тенета;
- всім серцем любіть Україну.
В керівництві читанням забезпечується диференційований підхід до роботи з новими читачами, враховуються їхні вікові та індивідуальні здібності, рівень знань. Впровадження активних форм роботи з книгою створюються умови для творчих контактів читачів, формуються їхні уміння самостійно орієнтуватися і різних джерелах друкованої інформації, виступати, висловлювати свої думки:
Годинник книголюба (Що, де, коли сталося вперше ?);
Інформгодини: знайомі незнайомці;
Година-реквієм «Попіл знищених стискає наші серця»;
Поетичний струмочок «Я знаю – мова мамина свята !»;
Цикли бесід.